Thursday, December 2, 2010

patriotisme...not patricktism

tgk rancangan macam-macam aznil td..
episod lama punye..
suka part kanak-kanak..
ada satu soklan tu aznil ty...

'dalam keta selalu nyanyi lagu apa?'




n budak laki tu jawab dgn sempoinya....

'negaghaku!'

bangga aku. aku pn tak penah nyanyi lagu ni dalam keta..
sebab tak muat utk aku berdiri..
mungkn dengan ketinggian budak ni senang utuk die berdiri..
then die nyanyi...

'negaghaku.... tanah tumpahnye daghahku.....
.......................
.....................
......................
...................
rakyat bhagia tuhan kurniakan...
raja kita selamat berkhatan.................'




dik..
sebaik tak tersembur mee akak dalam mulut ni..


selamat aku tak salah teruk cmtu...
versi aku dolu-dolu..


'..........raja kita selamat bertata......'

No comments: