Tuesday, May 24, 2011

AHMAD

semalam kuar ngn iba n peah then jumpa fiq lepak pi makan cendol.. tapi cendol tu tak sedap! bayangkan aku tak abes makan CENDOL PULUT! syida shukor sile menganga skang.
lagi sedap cnedol kat serdang kat ss kecik tu a.k.a flat ikan..
sebelum tu kami lepak kat wangsa walk sat.. sayep berbual2 ngn depa dari pagi sampai petang kat George Town.. kalau berniaga ni mesti da dapat untung banyak.. haha.





tgh rancak berbual, iba ajak gerak sat.. so dengan meninggalkan peah terkapai2 kat meja tu sorang-sorang kami berdua pun gerak menuju ke tempat dikenali sebagai tandas.





bukan bab tandas yg eden nak cite tapi bab lagu.
kaitan?? oh sebenarnya bukan la aku masuk tandas ngn iba aku cuma pi kedai berdekatan ngn tandas tu.. hanya iba ja berjaya masuk ke tandas.. err... teman gak tu an??
nyway, kat kedai tu (kedai ala2 sinma) tgh duk belek getah rambut, rantai, sepit itam tetiba dgr lagu yg berkumandang bernada begini....




"ah~~ ah~~ ah~~ ahmad. ko selalu di hatiku~~~~"
"ah~~~ ah~~ ahmad. ko mencuri jiwaku~~~~~"




n i was like waaattteeeehhheeelll??? *sambil wat muka dgn penuh gaya keraguan*
n this song actually in the carta hitz era.! please tell me im deaf so i could not hear this song again. evaaaa... ok. cut the deaf part...
n i was like 'ibaaaa.. cepat kuar dari tandas tu bawak aku pi jauh2 dari tempat ni!!'



n aku terpikior, mesti kawan sek men aku yg nama ahmad tu tgh tersedak2 an skang... cuba kalau die tgh wat presentation pastu tersedak pastu tak lancar pastu tak dapat full marks, so he has the right to blame this song!!
takpe ahmad aku sokong ko dari belakang...




pas abes 1 lagu tu (tak caya aku boleh dgr sampai abes lagu tu.. i have the right to blame iba on this!) n Linda Onn cakap 'ya itu die tadi kumpulan (aku lupa nama) dengan lagu nya Ahmad...' puffftthh, obviously! dgr lagu pun dah tau la tajuk lagu ahmad. takkan aoron aziz lak..




then cite kat iba reaksi die agak lawak pabila die berkata...
' aku piki lagu paling teruk lagu friday yg rebecca black nyanyi tu tapi ada lagi lagu teruk dari die... hahahahahaha...'
die gelak bagai takde masalah je akan datang dalam hidup dia...
aku pun turut gelak...
haha.




ok... maap kepada empunya lagu... kepada yg nyanyi lagu ni... i appreciate ur ditermination ur effort ur courage to sing that song... *tgn genggam sambil mata berair*
siyes sore anda boleh tahan but maybe the song is not suitable i mean the lyrics...


sayep buka Ogy yg suka mengkritik nyanyian org.. ogy, jgn risau sayep tak amik kusi judge awak kat AF tu...

n to all dearest Ahmad... proud to be yourself man...!






1 comment:

Syida Shu said...

Aku nak belajar buat cendol sendiri. Bai.