Monday, February 23, 2009

saya malas mau tulis manyak2..
saya cite pala anda semua melalui gamba2..
itu hali r iaitu yesterday r saya bersama2 rakan menyambut chinese new year..
ini gamba2 yg saya mau bg tunjuk sama anda semua...

celitanya belmula dgn exibition pala pukul 2 pm di dewan..
ada byk itu booth(camtu ka ejanya??) tp yg penting bukan bot..
antara boothnya:




ini booth dimana balang penghantaran perkahwinan


ini pula booth barang2 yg akan dbakar semasa melawat pengebumian..



ya...ini booth limau di mana limau seperti disusun pilamid...

dan ada contest ooo... kile buah limau...


mana 1 tahun anda?? meleka kata meleka peluntukkan 1-4 hours untuk melakukan proses pengguntingan 1 kertas!!!! klu anda lihat anda dpt tgk kehalusan pembuatan haiwan telsebut..


ini naga ijau... sebagai perhiasan saja... sgt kiut!!!


ini bkan pesta tanglung aaa....


tahun ini tahun lembu.... lembu adalah kamu... kah kah kah..



di sebelah malam ada pertunjukkan.. ada tarian kipas, wushu, tai chi, drum, orkestra, main yoyo cina(sudah lupa nama dia) n drama.. saya malas mau amek gamba meleka melakukan persembahan kerana sy mau menikmati pndangan sy kepada show itu.. tp gamba di atas adalah gmba meleka yg melakukan wushu... sgt gempak woooo show malam itu..


ya.... ini pengakhiran celita di mana sy mendapat hamper disebabkan pertandingan mengila limau!!! ala itu limau pilamid dlm gamba td.... SY SGT PANDAI MENGIRA...

cnclusion utk celita ini..

saya pun tarak tau kenapa saya pelat...


3 comments:

Narrator said...

lol

interesting event...
haha gratz sbb mng contest kire limau, nk gak hamper!!!! XD

Juri Amatur said...

hahaha gile sengal ouh!!

yayangss said...

oit tulis blog sbb dpt hamper tu je kan? hahaha :P
aku dh dpt blk laptop aku tuu..
thx to ur broadband, aku xdpt study dgn smooth :p haha
syg ko ndia!!! ;p