Sunday, January 31, 2010

lepak di umah..

mggu ni balik umah yay!!..
bonda.. im home!!..
rndu umh?? cket2 r.. yg pasti tak serindu masa duk matrik dlu..
haha..
byk bende jd kt umah ni yg aku tak tau..

1. my Gemuk da ilang... ibu ckp maybe die da mati sbb kucing klu nk mati je mesti ilang.. lgpun die selalu sakit.. mybe he miss me.. i miss him already..
2. 4 ekor ank kucing da besar dan 3 drpdnya sgt la ganas...
3. ada moniter baru kt umh tp just pinjaman dari kwn abg..
4. .....

ekk.. tu jeke bnda yg terjd.. byk la sgt.. at least more than 1 rite??
agagagaga..

ok... latest issue about ma self...

smalam lepak ngan bie..
klu da pompuan jumpa tkkan tak gosip ye tak??
pasal U la maktab la boys la..
segala tok nenek punye cite pn terkeluar...
sembang punye sembang ngan die..
rupenye die ada prob ngan mamat ni..
so luahan hati pn berlaku..
me plak terluah la psl mr.C..
lepas cite, baru aku sedar aku ni konfius ngan diri aku..
sbb aku tak tau yg diri ku ini suka kt mr.C or not..
bile tak jumpa die seari, tercari2..
ari tu lama sgt tak jumpa die..
tetiba tgh nk byar makann time lunch blh terserempak ngan die..
jarak kami agak sedepa je..
tp die tak perasan ko sbb die perasan mknn kt depan die ja..
lapa kot..

OK.. blok ni da jd mcm cite novel lak..
ngaaaaa... geli lak rasanya..
hahaha...

td wat biskut utk kengkawan kolej ku tersayang..
adekku byk menolongku dgn mencuri chocolate chips.. yg terjatuh kt lantai pn die kutip makn..
naseb baek lantai umah dah di mop dgn sabun anti-bacteria..
klu tak mau terguling2 adekku menahan sakit perut..
dah tu bila aku bising blh lak die wat lawak...
dia berkata "ayam mana yg berkokok tu ar.." (ayat dlm filem anak halal)
lalu aku tergelak besar sambil menghantukkan kepala ke dinding..
then sejak tu kami pn asyik ckp pepatah yg sama....
hahahahhahaha...

*konon nk bukak ternet nk download notes kuliah tp hampeh..

2 comments:

Narrator said...

Hoho lme dah x drop komen kat blog ko nih
So, annyeong~ XD

Anyway, looks like ko dah x se-'homeshick' dulu. Kalu x asik nk blik umah je 'an

hoho byk tol ek kucing ko..kucingku yg sekor nie pon menyampah plak nk jge...tpi still syg XP

Oooh...so tu la yg ko konfiuskan dlm fb tu ek...

that's me said...

yup.. aku mmg da tak homesick sbb life sini sgtlla best... aku mmg dari dlu penternak kucing..

its kinda reason la about my confuse-thing..

FYI- ur tooooo anoying.. agagga..