Friday, May 28, 2010

saya dah matang!!

tajuk di atas berkenaan shisha...
yup.. SHISHA!!

biasa r 1st time hisap oo... (jakon2)
kuar ngan sedara td...
tetiba abg jie mau shisha.. the aku pn mntak try...
ye r.. da 3 mlm aku lepk ngan geng2 keje.. suma shisha kecuali aku...
bila depa bg, aku just ckp takper takde mood nk isap..
kaver tu padahal tak reti takut batuk..

so, back tu story di mana u nk belanja i...
erk??
silap isi kandungan lak..
so... td lepak kt malis..
amek shisha padle pop 1!!!
wa....... terpegun jup... selama ni aku dgr buble gum, bluberry tetiba kuar menatang perisa padle pop..
itu mcm perisa pn ada ka dey??


1st isap..
dpt cket flavor die.. asap pn kuar ala2 main nyorok2 ja..
then jie : 'sedut r kuat cket'
tarik nafas.. sedut................... ffuuhhh...... asap putih berbaur manis kepul2 kuar dari mulut ku..
tekak tetiba rasa kering... lidah lg terasa perasanya..
tgh2 feel.. uhuk uhuk!... damn........................................
jie n ika pn gelak..
ahahha.. kantoi disitu...

then isap2 nye isap.. best gak mnde ni..
tp agak kering tekak aku...

itu la serba sedikit ttg shisha dan diriku..
agak2 nk ckp aku baru nk up ckp jauh2 cket ek.. syuh2..
aku bkn nk up or nk poyo just mau mencuba bnde manis...
weeee~~~

















*tgh berusaha kuruskan badan demi reunion

3 comments:

liayaya said...

sedap x?
hahaha...
mcm nk rasa je..
hahaha...

that's me said...

shedap ooo... try r..
tp sure ko batuk2..

liayaya said...

nk isap rokok daun xd tembakau pown da kne pndgn mata y tajam...
ini kn plak syisya