Friday, May 7, 2010

supervisor ku rocks!!

as i said in fb earlier which is 'supervisor ku had save the day!'
yup! im glad he came in the very right time!!
soooo much craziest, bengangnest, angriness happened at my work lately..
but i'd smile back n laugh again whenever my supervisor is near to me..
don get me wrong beb..
die mmg sgt klaka!! (aiseh hilang lak lorat omputih ni)
but then HE told me that ' ko ni mmg klaka r dik'
ek?? suppose that im the one who should say that to him?? =_='


haha..
seriously sgt klaka dan pelik lg2 bile die tgh pressure.. die akan nyanyi lgu versi die!
oh ya, one thing u HAVE to know, die sgt calm!! REPEAT, sgt calm!

cnthnya..
aku berulang alik dari dapur ke costumer ke dapur balik sbb nk pastikan maknn da siap ke then gerak ke custumer ckp sori kak, mknn kak akan smpai 5 min ag.. then patah balik ke dapur n yell: abg!!! burger da siap belum? asal spageti tak kuar ag?? ha! ayam takde!!

of all of that chaos, he just said.. ye dik.. nnti kuar jap je lg dik.. lek dik...
i was like whaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttttttt......... =_="
but then it calms me too... so thats awesome sbb aku mmg cpat gelabah..





today... die sgt gile..
tgh aku terpacak berdiri dgn memegang erat flyers di tgn menntikan customer....
ada ke patut die suro TEPUK 3x kt dpn kafe tu, alasannya nnti baru customer dtg..
aku just tak lyan ja.. n the best part is tetiba die tepuk 3x kuat cm nk pecah ank telinga aku..
tiba2.. 1 customer masuk!
aku sgt terbeliak dan bantai gelak tak ingat dunia!!!

...rakan2 kerjaku di dalam terus blur memandang kami..


n tetiba die kene wat closing ngan kitorang...
(first time wat closing sbb manager tak dpt dtg)..
so muka die agak ketat.... tp still blh wat lawak ag r..
blh die bantai nyanyi lagu 'ala cakpong.. cakpong..' tepi aku..
aku yg sedang membasuh gelas sebaik tak terlepas mahupun tak terbalik ke muka die..



then tgh die tak tau cmne nk tkn computer tu sbb nk print sale report utk harini..
tetiba aku dgr sore memanggil sayup2..
nadia... ooo... nadia... meh r dtg sini... nadia... oo sombong ek ko... nadia... aku tau r ko pandai...
aku kt ujung tu blur ja pndang die..
apa supervisor aku tak mkn ubat ka??? takleh pggil dgn cara normalkah??
so kesian kt die aku pn gerk r ke die... tnjuk cr2 nk print report..


ada satu ayat mmg takleh blah...
aku: 'bang, customer complain r popia hangus..'
abg idris: 'ko explain kt die yg tukang masak itam'
aku: ????


papehal pn die lah penyelamat kami dari manager yg tak reti manage kedai tu..
dielah backup kami..


ok cukup.. takat ni ja.. kang korunk muak bc pasal supervisor aku ja..
(kpd sesiapa yg bc terima kasih dari dlm hati yg tulus ni...)


oh wait2 lg 1... anas sgt ngok!!! die conteng pen hitam kt tgn aku then ckp tak nmpak papepn...
like shhh** aku tau r aku itam...
sapa anas?? die adlah mamat yg mulutnye mmg 1 ari mmg nk kene makan penumbuk aku..
arap muka je ensem... (ek? ensem ka??)









*addicted to THE ONLY EXCEPTION...

2 comments:

Aen de c0ol said...

wahahahaahaahah mnarik glerhhhh...

that's me said...

erk!! ain ada blog!! yay...
haha,, cool an supervisor aku..
die sgt lawak + gile..