Monday, June 21, 2010

ronggeng baik utk hati...




hai!
hoi!
eh2.. lupa.. Assalamualaikum..

lately entry ku byk berkenaan patah hati an.. cam minah yg da takde harapn.. hahaha.. nak wat cmne sbb suma tu betul.. tp dlm patah2 hati sempat meronggeng sampai nk abes gaji aku..
ye.. 800 ku nk abes.. abes!!.. abes tu??

jap2 aku wat pe ngan duit ni?? beli yogurt sedozen.. karok 5 kali.. bla bla bla.. makn steak, bla bla.. adek pau boling.. bla bla bla............
hah! btl la tu aku sakan meronggeng.. mana taknye smpi sapa nk kuar kene book aku dlu... *kelas gitu..* sampai ada la ayat2 dengki ckp aku anak liar..
pendengki penjeles btul..


selingan

kami berdua makin chubby.. so wut??




oh2.. haritu beli 2 selendangs.. wana biru love2 n wana putih tulisan 'i love u'.. erm.. mmg takleh lari dri love sejak akhir ni.. haishh.. ingat nk aim wana biru tp bangla tu bg rm5 1!! bantai r dua.. sebaik tak beli 5 nyah.. dah2 nadia.. bajet takde ni..


bunga tggal sekuntum, kumbang lak tak mai2..




semalam lagi gilak!! rongeng ngan azim, iba, peah, n fic... cam btul anak liar da.. terjerit2 dlm ket.. terjerit2 sambil bkk tgkap.. terjerit2 sampai abg nk isap rokok terbantut kt tepi jln tu.. n then blh lak singgah mkn durian tepi jln.. tp sbb fic blnja.. layan~~ *sedap lak pekena bubur durian ni..*


mak!! nk yg ni!!




nak gunting rambut tp tetiba lak rambut ni lawa semacam.. haissh.. tak jd r.. syg rambut.. hehe..




ok.. bout the patah hati n all things.. ujan2 ni best layan perasaan even bunyi hp berkumandang tak henti2 disebabkn fic nk bebel aku tak jd gi gym.. huhu.. lantak pi r..
ok.. back to the real story.. aku nk kat die tp die anggap aku kwn n die lak still syg ex die. simple.
uh2.. die tak tau aku suka die.. should i tell him? neehh.. biar masa menentukan.. ok. sayep da start sedih.. kwn2!! jom ronggeng lg.!

aku lupa die sekolej ngan awek die... hmmm..





*dey ct, kt nk gerak w.walk... lamo dah eden tggu ni..

7 comments:

Syida Shu said...

sedih bila jadi macam ni kan (':

that's me said...

sedih sampai da takleh nk nanges... muahahaha..

nano said...

sedih ! tak suka tak suka

that's me said...

nano tacing.. weee~~

ezyanie said...

nadia , jgn marah ea , ur highlighter hijau yanie tak pulang last sem . sori bangat ! =_=''

nanti yanie ganti baru tau :)

that's me said...

haha.. yanie.. boleh tak lighter tu gntikan dgn cardigan ijo??

that's me said...

haha.. yanie.. boleh tak lighter tu gntikan dgn cardigan ijo??