Sunday, June 27, 2010

saya di tagged!!

olla!! Di sini saya ingin menyampaikan setinggi2 penghargaan kpd nadia nano kerana tlh mengetag saya..
*psst.. ni 1st time di tag.. tu yg excited terlebih tu..
(sebarang rasa iri hati atau sakit hati atau makan hati dgn apa yg bakal sy katakan ini amatlah sy kesali.. sila tenangkn hati..)


. . . .


ok. bertuka mood ceria.
wwwweeeeeeeeeeeeeeeee~~~~~~

berbalik pada seisi tag mengetag ni.. sy ditag utk bercakap ttg.........


20 Perkara Anda Ingin Tahu Tentang Saya..

*tepuk2*
err.. nano.. nape tag bnde2 yg pnjang ni?? soklan lain takde ek?? eden kekeringn idea ni..
ekau suma nk tau psl eden ko.. sapo tak moh tau pi main jauh2..
hentikan ngarutan mulakan jawapan.. *fighting*


1. saya suka wat lawak sbb suka tgk org gelak.. tp saya seorg yg sensitif..


2. saya akan cari kwn utk gelak bile rasa sedih.. (awat cam serius ni)


3. saya suka kucing.. kt umah ni ada................................... byk gak r kucing(malas kire).. ada itam, kembang, katik, garang, manja.. pilih ja mana 1..


4. saya sempat bkk blog org lain.. baca noti kt fb jap semasa proses jawap menjawab ni sedang di jlnkn.. akibat kekeringn idea. (baru jwpn ke4 beb!!)


5. *baru lepas bls chat* say gile game!! sbb tu mls main game on9 fb.. nnti buku jd habuk.. bdn jd kaku.. umah jd tongkang.. mak jd singa..


6. saya sukeee sgt dgr lagu lg2 yg dance or RnB versionnye..


7. ni no kegemaran kwn baik saya!! tp ni bkn pasal die pasal saya an?? eh.. korunk nk dgr cite aku ke cite die?? *mara2*


8. saya suka air!! saya suka berenang.. suka sungai.. suka pool.. teringin nk scuba tp tak suka mndi pntai.. pelik. =_='' *agak2 enFuad leh tak watkn aktiviti air tu byk cket time h.risk??


9. ni no kegemaran saya.. *eppi* *loncat2*.. ntah nape minat no ni sejak dlu ag.. mybe sbb ada kene mengena ngn tarikh lahir kot.. nnti kt akan usahakn utk mencari jwpnnye..


10. saya selalu on9 fb semata2 nk tggu die on9.. tgk die on9 eppi!! tp tak wat papepn.. huh. (oh terlepas 1 rahsia)


11. saya sentiasa tggu die.. (oh masuk bab cintan da) saya da bersedia utk bercinta! *tetiba


12. saya gayat. diulangi GAYAT! ni bkn tahap main2 nye gayat.. ada 1 ari tu time sek.. bese r kami ramai2 jd rajin sbntar bersihkn kelas.. kwn suh bersihkn kipas.. padahal pnjat meja je pn da smpai.. aku yg pgg erat penyapu ni bekali geleng2 kepala.. elok ja naik belum berdiri sepenuhnya ag da mencicit nk trun.. pastu terus kene bhn..


13. saya takut lipas. lg2 yg terbang. oh sgt la ngeri!! penah sem lepas belumba lari kuar bilik bersama romte sbb lipas terbang dlm bilik. haha. abes 1 blok kecoh sbb sore aku. *pe gelak2*


14. pernah gak terpiki nk bela beruang tak pon panda.. sebab mereka cute!!


15. weh bile nk abes weh?? *sambung.. saya ni ckp sore mesti nk kuat.. gelak kuat.. sekali gelak suma tau tu sore sapa.. penah gak tepiki nk slow kn volume tp lepas gelak bru sedar aku gelak kuat.. cmne??


16. saya suka masak!!!! suka cuba bnde baru dlm masakn!!! smpai kwn pggil saya pelik ;(


17. saya mmg cept gelabah.. so jgn suro saya wat jahat sbb anda akan nmpak kegelabahan saya.


18. saya suka kopi! ko bg la ku kopi jenis mana pn akn kutelan.. n saya suka teh o ais tp benci teh ais.


19. saya suka sakitkn bdn saya dgn sit up n push up.. *menunjuk sbenanya.. tp saya still tak kurus2... yes2!! tggl lagi 1 je nk jwb..


20. saya blh jadi sgt pendiam...



fuhh!! akhirnya terjawab juga segala persoalan2 di atas... ha. mane lg soklan aku nk kene jawap??



*nape aku sakit tekak sedangkn hnya jari2 ku sahaja yg menari2 di atas keyboard ni?? nano!! anda bertanggungjwb di atas kesakitan ni..

uh2. lupa lak.. saya tag minah2 n mamat ni.. weh jwp weh!!!

azim.
ct.
ani.
peah.









*love bruno mars.. '.. i wanna be a billionaire...'


5 comments:

nano said...

kasik 20 pon blh kering idea kan . rase byk nk gtau tp xsuma ssuai nk gtau . haha

er , sapekah jejaka ? jeng3

that's me said...

btul2.. kering da idea.. lama oo nk abeskn soklan ni..

err.. jejaka?? err..

nano said...

cepat3 . 4saat dr sekarang . sapekah jejaka itu ? . . .

Syida Shu said...

aku pun takut lipas and gayat !

adnd aku pun pemalu jugak ! whahhah :P

that's me said...

nano.. biarlh rahsie..
syida.. oit2 ang jwp kt blok ang r..