Tuesday, November 22, 2011

Ole-ole


semalam amik abang yang baru balik backpacking around Europe... (terasa jeles di sini)
Impian aku tapi die dulu yang merealisasikan.. takpe2.. ada rezeki InsyAllah aku pulak..


oh semalam sebelum abang aku kuar ada la beberapa minah terjerit-jerit sebab excited kawan die baru sampai.. sambil berpelukan.. dan2 tu aku tanya adek.. ''kita nak wat cmni ke kalau abg sampai?'' macam biasa adek aku hanyalah berikan muka blur die.. ceit.


dan abang aku tiba.
ibu peluk erat.
abang salam ayah.
kami? senyum sengeh kambing. haha!


pastu terus pi cari port untuk makan.. abang dah tak tahan nak makan makanan Melayu.. tulaa dulu bising sebab pagi-pagi tak buatkan scramble eggs untuk die.. dalam keta mulut abang dah macam hape tak berhenti cite.. sejarah castle ni la.. jalan Oxford la.. tower repunzel la.. camne kambing biri-biri jaga Standing Stone la..


Plus dengan ibu bebel kat ayah sebab salah jalan balik.. Plus ayah macam nak marah sebab bising-bising.. Plus abang aku sebok nak tunjuk video.. Plus adek aku blur kat belakang.
beauty.
aku memang rindu semua ni..
jadi tergelak sorang-sorang ja.. har har har


bila sampai tempat makan semua penuh.. oh lupa Malaysia vs Indonesia..
CONGRATS PEMAIN MALAYSIA!!
dah order. makan.
kami pakai sudu garpu. abang pakai tangan.
puas dah pakai sudu garpu katanya di sana..
belum sempat pinggan kitorang tggal setengah nasi, abang aku dah abes!
then gedik-gedik cakap Malaysia panas. ok gedik sungguh!



pagi ni da balik UPM. SABTU ni tak saba nak balik umah..
nak jumpa ngan family..
'' Family bahagia'' bak kata adek ku..
(pabila budak blur bersuara)

No comments: