Thursday, July 19, 2012

Aku tau tidak kemana, I'll just go with the flow..


aku tak tau itu alasan kau atau tak.
aku rasa kau boleh ja direct ke orang yang berkenaan.
takde masalah kot.
selepas beri apa yang patut. dengan bertukar pandangan. kau mulakan mesej lagi.
dan aku terkesima.... kali ke 2.
terima kasih ya. terima kasih kerana mengelirukan lagi aku. terima kasih kerana buat aku berfikiran begini lagi. dan terima kasih kerana aku benci perasaan ini.
pabila ditimbang, ditolak, ditambah.. ini namanya kawan kah? teman berbual kah?
kau lonely sangatkah?
sila jangan kacau plan untuk fewtcher husbund aku..
kerna aku tau aku lemah dengan kau. sila bantu aku untuk tidak melemahkan lagi iman yang sudah tersedia nipisnya ini..




aku tau kita tidak kemana.. tapi aku akan ikut flownya sahaja.
cuma aku juga ada tempoh tertentu..






No comments: