Tuesday, May 12, 2009

model.

i never knew my gemuk is a model!!
he never tell me!!
itupun dpt tangkap sbb nmpak muka die kt muka depan kotak makanan...
patutla skang ni klu nk pegang die bkan main marah lg...
and he always come home late at night..
selalu kuar senyap2..
oh gosh, im very pissed of with him...
how could he do this to me??
he know he is very important to me...!!
wait.. wat did he do to all his modelling money???
hmmmm.... i wonder....

btw.. here the pics..

see!! i told ya he's a model..
tp dlm gambar ni die tak pakai maskara...


he even kiss the box... bangga r tu!!



haha.. muka penat posing..



camni la die balik tiap2 malam pastu terbungkang cmni...

5 comments:

Shamim Hashim said...

photoshop ni. hahahhaa

yayangss said...

aku ingt sape lah td..mengong gahaha

that's me said...

bkan photoshop do..
mak aku pon baru perasan muka kucing kt kotak tu sama ngan muka kucin aku..

Pa'im said...

gemuk comel...
gemuk comel....

that's me said...

yeah!!
gemuk mmg comel!!!