Friday, May 22, 2009

WHAT!! . . .

cite die bermula pabila ayahku terjumpa surat darpd matrik...

aku sebenarnya tgh pk cmne nk bgtau mak aku pasal result aku..
yela result tak seberapa..
takut mak aku tuka jd dragon je..
tetiba satu pagi bapak aku ckp ada surat drpda matrik..
mak aku lak ckp mesti ada kene mengena ngan result..
shit! aku baru nk rahsiakan hal2 result ni..
matrik ni pun 1 takyah la anta surat..
anta surat by hand ke
takpon anta je orang bgtau kt aku..
nak tak nak aku pon bkk la surat tu..
ya! seperti yg kusangaka ia adalah resultku...
aku pun wat2lah terkejut..

me: eh! ndia dpt 3.03 la... (poyo je padahal da tau awal2..)
ayah: ha?? yeke??
ibu: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.........!!!!!!!!!!!
(sambil berlari memelukku)
me: . . . . ??? (bingung muka blur)
ayah: wa.. bagus ndia dpt kseluruhan bio A....
(padahal A- je.. bapakku tak nmpak kot minus tu?? bagus r sapa yg wat spek die!! haha)
me: senyum (still blur??)
ibu: bgus la ndia dpt 3 ke atas..

aku acctualy mmg bersyukur pon tp takut nk bgtau sbb ingat kan mak aku expect tinggi..
tp tak sangka r sampai parents aku bangga ngan result tu..
bgtau abg n die pon ckp power... (lagi bingung..)
bt im very thankfull to have such a supportive family...!!
bapak aku bg rm50
mak aku ajk kuar shopping!!

so gi sogo..
my mom beli dress wana pink n me beli baju checkers with purple pant!!!!!!!!!
akhirnya aku dpt baju checkers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lantak r korunk nk kata aku lembap..
pau mak part makanan mahal2..
part paling best bile nk balik blh masuk salah jln sbb sembang punye sembang dlm keta..
(bukan ngumpat eh..)
have a lot of fun today!!!
love u mom..

malas upload gamba..

chow, mau tgk lulu!!!!

7 comments:

Narrator said...

lol
ko ni naida bleh jd actress ah
hahahahahahhaha

that's me said...

since when namaku naida??
hahaha

Shamim Hashim said...

nama kau naidu kan?
AHAH

aah aku ade paper, damn miss u sista :)

that's me said...

eh bkan naidi??

Juri Amatur said...

nadia-san,it is not checkers okeyh,its checkered,or boyfriend tee,precisely..hehe..or u can call it plaid as well!!

part blakon mmg x leyh tahan!

Pa'im said...

bestnye,
aku tak dpt ape2 pun....

that's me said...

shoot.. ni yg mals ada kawn tau fashion ni.. haha..
to my exroomate, lek r.. mak mesti bg lebih dari tu... berkat n doa so that ko terus maintain cemerlang...
wah!!