Wednesday, February 3, 2010

nak siap da ni..

proses menghias blog terbuka aku ni tggal lg 20% ja..
aku tgh mencari font yg sesuai utk blogku ini..
tp klu pkai font ni ok gak an??
malas lak nk bikin lg dah..
lawa tak blog saya??
tak?? sy tau anda jeles...

gambar di atas menunjukkan kami bertiga mencapap masa permainan konda-kondi berlaku..
jgn ty pe permainan itu sbb aku pn masih berfikir lg cara2 nak main smpai skang...
klu aku masuk aritu mmg kompem kalah.. haha..
time 2 mmgla panas terik tp kami gagahkan juga demi DUNIA...

KEJADIAN ARINI:
td xam nutrition... pg td konon nk bangun kul 5 sbb nk bc sbb tak smpat abes pd malam sebelum tu.. last2 hampeh.. bangun kul 6.30... itupn sbb roomate bgun.. klu tak mmg terlajak tdo la jwbnye..
baca punye baca.. hafal punye hafal....
debusshh aku merebahkan diri ats katil lg.. itu dipanggil tdo 5 min..
tp sekali lg aku terlajak 30 min...
haha..
tp takpe.. sbb aku mmg cepat klu mandi pg ni... oyo lak msj suro trun awal..
nk turun kul 7.20 tp msj kul 7.10.. (tak blh lambat lg ka oyo??)
serata merta kelam kelibut ku menjadi berlipat ganda... haha..

sampai saja di DKTM 1, dimana xam bermula...
dpt kertas, pikir 'bapak nipis kertas soklan ni...'
nipis2 gak tp tang esei sangkut!! haha..
nyesal tak hafal part kire diet.. maklum la diet kt umah tak penah berkesan...
ingat kan masa sejam tp 40 min ja...
sumpah time tu gelabah, tulisan cakar harimau, peluh tak ingat, dan2 tu sakit perut, tgk cina sebelah lak laju ja wat... siap berkotak2 (wat hiasan ke apa??)
papepn sy dpt menyelesaikan dgn blh la...
sy akan berusaha utk xam microb akn dtg ye bonda..

ok.. skang mmg sgt penat....
ada kelas petang tp tetiba malik tobias tercinta bg msj ada meeting koko, balik kolej makan jap pastu terus gi meeting high risk, lepak jap kenekan org, balik bilik kul 11 lbh..
bz bkn main tp badan tak kurus2..
smpai bilik rommate pn berkata 'ingatkan nadia balik kg td... tp pelik gak sbb laptop ada..'
amboi kak, melampau r sampai balik kg...

ok r.. da penin tahan nantok ni..
padahal bknnye nk trus tdo pasni... agagaga..

*bahasa bi aku sgtla teruk lg2 bile main2 dlm kelas bi.. sbb tu jarang tulis dlm english...(da mmg teruk tu ckp je r cet..)

2 comments:

liayaya said...

aq ske pic atas tu..
agagagaga...

that's me said...

sbb ada ko je..