Wednesday, February 10, 2010

thanks bro..

hari ini sgt stress...
tak la stress tp penat otak n badan...
nk uruskan 1 hal je pon..
mereka r gedik sgt.. bende senang pn blh jd susah..
GEDIK...

da r siap kene warning klu tak wat kene maki ngan senior2..
aku wat keje r... ko yg suka mengarah mana tau org bwh ko wat keje!!!
SENGAL!!! (aku still baik kerna tdak mengeluarkn kata2 kesat yg lebih menyesatkan...)

tetiba dpt msj dari jen ty bila nk amek khemah..
time2 ni yg mmg rasa nk sekeh org ni..
sepattnya org laen amek sbb aku ada hal..
alih2 aku gak kene amik..
so terpaksa r..

sejurus selepas jen msj aku, tetiba qiah lak kol kt jen ngamuk gila psl khemah..

ok..
nape suma nk marah arini???
nape??
tim kai ar???
nande??


da r geng suma da balik umah...
takleh aku nk gelak utk menghilangkn stress ni..



jumpa jen.takut.senyap....
.....then...

'jen ko mara ek??'

.......................

'aku serious ni aku serious...'


HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!
jen sumpah cara marah ko sgt lawak..
aku hy mampu gelak sepenuh ati..!!!





so jen pn da tenang.. aku pn da kurang stress...
sambil cek2 khemah td ada gak r masing meluahkan perasaan mara dgn cara yg klaka...
sian gak jen kene dgr aku bebel..
nk wat cmne, ati panas dah die lak ada situ.. haha..
tgh2 bebel blh lak aku slah masuk khemah...
jen hy mampu mengeleng2 kn kepala segelengnye mcm tengiling...
sori jen.. sy bdak baru blaja...





sebaik td ada jen..
tergelak besar gak aku td..
thanks bro!!
walaupn ko mara td tp kemarahan ko telah menggelikan ati aku...
serius ko penyelamat kesetressan aku ni..



*aku sgt suka perkataan gedik skang ni.. so, who mess up with me...she's/he's GEDIK!!

2 comments:

liayaya said...

oh..pasal khemah upenye..
ko da lek uma lum?

that's me said...

aku da lama balik r..