Friday, February 12, 2010

Spageti Bolognese

tajuk di atas di rujuk:



ibu saya masak spageti bolognese!!!
yay!! da lama mengidam spageti ibu.. dari ari senin ag...
sbb ibu wat je sedap..
almaklumla.. lidah org melayu walaupn suka maknn barat..
klu beli kt luar msam sgt... tak suka msm2 sgt..
klu ibunye ada msam, manis, ada 1 ari tu die masak ada ala2 pedas... (betapa terer nye mak aku!!)
hahahaha..

belum sempat 5 jam, abes setengah periuk spageti aku abeskan..
nk2 pulak tetiba ayahku masak lemak cili padi..
abes 1 pggan aku licin..
wah!!!
saya mkn byk arini!! (bla masa plak aku mkn cket??)


so.. sy sangat bahagia arini bertemankn perut kenyang..
org kt perut kenyang suka hati..
bile suka hati kita gelak selalu..
bla gelak selalu kt tak pk pasal masalh.
bila tak piki pasal masalah kita tak stress!!

yay!! aku suka perut kenyang...


*sori geng, tak dpt watkan muffin, keje belambak lo..

No comments: