Friday, April 29, 2011

3 done 3 more to go~~~

sebelum ni xam HALAL FOOD dah macam hampeh aku jawab.. sbb selalunya lect tu suka bg short sebjective question tapi banyak soklan.. but now.. apa yang terpampang adalah soklan 5 essay jawab semua with 15, 20 n 30 marks.. ! !
dun know what to say....





then datangla hari selasa with 2 xams... - TITAS n MENU. . . pagi2 pukul 4 da bangun sbb nak sambung baca titas.. dapat soklan bocor. . hepi! ! punya r carik jawapan.. sekali kuar bukan lah yg digembar-gemburkan dlm msj..
note: lain kali sile baca semua bab! jgn percaya sgt soklan spot. .
tapi nasib baik boleh goreng tak hangus lagi kertas tu..
malangnya kami tak boleh goreng mcm tu dalam xam menu... Dont ever ever evaaaa underestimate the menu that u read in any restaurant. it tooks perahan otak yg bertubi2 untuk create good menu. (baru good tu belum the best). . seperti yg telah dijangkakan klu xam ngn Dr.MO ni tak sah kalau mata tak terbeliak. . kali ni mmg unexpected..............again.
dah tak larat nak perah otak mau pikio.. maybe juga terlalu perah time pagi tu utuk titas..
hati lak dah takut klu2 tak dapat result bagus utuk subjek ni.. mana taknya carrier mak pun putus nyawa2 ikan ja...




moralnya... 3-3 xam ni memerlukan pemikiran di luar kertas kuliah.. go beyond the words.. application to live.. ohh.. aku tak terokai lagi dunia luar maybe sbb tu tak leh jawab. .
(sile jgn byk bagi alasan)
aku suka sebenarnya jawab soklan yg memerlukan kritikal thinking ni.. sbb secara tak langsung aku akan berfikir jauh n paling tak pun aku bkk ternet cari jawapan.. kire berbaloi r bukak ternet bkn semata2 fb.. tehehe.. cuma kalau letak tetiba kat final xam... err.. mmg aku boleh piki kbkk dan2 tu.. haaaiisshhh...






ni bukan think out of box da ni da think out of nowhere.....





petang ni xam financial.. harap2 soklan suma direct..


No comments: