Thursday, April 21, 2011

nasihat yg tak seberapa..

sgt suka baca belog die ni.. cool abes..
nano mmg ceewwlll (bukan sbb ko blnja coolblog ek)
suka dgn cara die tegur kepada kaum2 muslim mcm sayep ni..
oh ckp pasal tegur.. sile baca entry die yg ini............ tekan sini tekan sini!


sebenarnya da lama nak tegur rakan2 bab2 pergaulan ni.. tapi tak tercapai lagi..
mungkin sbb sayep ni pendiam orgnya..
ok. tipu.
mungkin sebab sayep ni pun tak berapa nak alim kot..
mmg mengaku dulu mcm tu.. sikit je sikit je..
ok. nano jgn jeling sayep.
haha..
err.. sambung.. ok sayep ni mmg jenis kasau.. kadang2 lepak ngn laki main tepuk tampar je..
even dgn sedara laki pun..
tp skang sayep dah sedar betapa jahilnye perangai sayep tu..
walaupun skang stil kasar ayu.. sayep sedang berubah sedikit demi sedikit..

kadang2 tgk kawan2 sayep camtu....... agak sedih, tp lagi sedih sbb sayep yg tak boleh tegur depa..
tp takde r sampai tak nak kawan an.. just wat bodo ja.. (sbb takleh wat mata bulat cam nano)
cuma sayep banyak2 kan doa supaya mereka2 dan sayep juga dapat hidayah daripadaNya utuk tidak melakukan dosa tu lagi..


sayep tau mmg senang cakap sbb sayep tak kapel lg..

'senang r cakap.. cuba tgk klu ko kapel cmne lak nanti...'

mybe ayat tu akan ada yg terpikir utuk ckp depan saya mahupun dalam hati je..
maap kpd sapa2 yg tak piki pape.. (memandai je aku ni! ! -_-'')
jadi.. kepada sesapa yg lihat sayep begitu kelak tolong sgt2 ingatkan sayep pulak..


so kalau sayep tak nak kuar bila korunk2 ajak pun kadang-kadang sebab tak nak tgk anda2 suma memandang remeh tentang batas2 pergaulan tu...
maafkan saya...
andai ada sesapa yang terasa dengan entry ni tapi
entry ni khas ditujukan kepada rakan2, sahabat2, sedara mara, makcik pakcik, dan paling yg ku sayang abg dan adikku...

4 comments:

nano said...

huarghh patut la aku tersedak2 . musti kau ni nak coolblog lagi ni

that's me said...

ceit.. aku ikhlas r nano.. tak elok piki negatip... haha

nano said...

entry ni khas ditujukan kepada . . . yg ku sayang abg dan adikku...

depa bukan baca blog hang pon. hehe
meh aku tlg bg link kat depa ;P

that's me said...

namoh... nnti mampuih abg aku bahan aku kat umah.. die tu bukan boleh ada bnde utuk bahan...