Friday, June 10, 2011

KL gangster






cite ni sgt superb! 4 star aku bg.. walaupun duration die hanyalah sejam 15 min...






first time aku rasa cite gangster melayu yang tak bosan n tak gedik mata aku untuk nengoknya..
(mybe sbb ada Aaron aziz kot).. sebelum ni tgk cite ganas2 melayu sumanya nampak sgt lah bajet sampai rasa nak baling baldi merah ja.. bukannlah bermaksud aku nak sgt bangsa melayu jadi gangster cmtu.. ce kt tgk disebalik kisah-kisah gangster depa ni.. kenapa depa jadi camtu.. di sebalik gangster2, ada nilai moral depa yg masih terlekat kat hati..







even watak pompuan pun hanyalah adek aoron yg jual dadah.. tu je.. baguslah tak payah sakit mata aku tgk pompuan duk tertonggek2 depan laki..awww.. malu nyah..



cuma yg jadi distract bile pompuan seblah aku.. oh sgtlah menjengkelkan... bila gelak rasa macam wayang ni die punya.. terkejut mak, nyah... tau la abg zizan i yg tgh wat lawak tu... nyah ni... kaver la sikit.. dah tu nape plak pandang-pandang nyah bila nyah betulkan seat?? tak suka diganggu?? habis yg hang punye jelingan mata.. gelakan dinasour.. mulut sentiasa cakap mcm joyah boleh pulak?? tak suka tak suka tak suka.. (sile buat gaya johan)..




selalu tak kene camtu time tgk wayang.. rasa macam haishh si ^&%$ ni, nasib baik kawan aku tahan aku.. kalau tak senget mulut ko aku wat.. oh kalau lah boleh wat camtu..


lagi 1, bila da abes tgk wayang baru la aku pasan ramai tul dak2 sek tgk.. aku tak tau la mereka ni sek menengah ke sek rendah sebab kecik je masing-masing.. maklum lah skang ni budak form 5 aku ingat darjah 6.. haha.. cuma aku tak suka bila mereka-mereka ni terus buat lagak samseng.. terus berkata 'sial la lu...'... terus buat-buat muka samseng sedangkan badan macam tiang jalan.. bila habis tgk cite tu.. adoila.. adek-adek, kenapa mesti nak ikut setitik hitam di atas kain rentang putih?





papepun suka tgk ketangkasan depa lawan.. lagi-lagi duk depan an.. rasa cam 'woah' 'perh'.. tetiba terasa minat kepada Aaron aziz semakin mendalam.. die da macam vin diesel Malaysia..



credit to Syamsul Yusoff

















sori faizal tahir, i'm in love with Aaron aziz now..


No comments: