Saturday, June 4, 2011

First Time

bersesuaian dengan tajuk di atas...







First time abang aku blanja kami full jalan-jalan seharian..

ini termasuk juga yurann parking keta, makan petang, belanja adek kasut, belanja aku Sony walkman mp3!!!



First time aku makan kat nando's..

malu sekejap sbb baru nak makan kat situ.. pi mintak extra hot peri-peri nye.. sebab suka pedas an.. then bila makan . . . . hamik ko.. ni pedas ala tobasco oo.. pedas dan panas dalam.. which mean i quite dont like it.. tapi pabila perut lapa.. baham je lagi2 orang belanja.. haha




First time orang belanja walkman..

sebenarnya abang nak blanja kamera seperti yg telah dijanjikan dan sayep nyatakan di sini.. tapi tetiba ibu memekik dari bawah 'kamera lama an boleh guna, jgn nak bazir..' oleh kerana mahu menjadi anak yg baik jadi sayep tuka pada sony walkman mp3... lagipun aku pun lama gak ngidam walkman sony sejak2 hp sony merah aku rosak..
nak beli sekali ngn armband die tapi boleh lak tarak stock.. abeh kedai aku ty.. haishh, takleh nak pau abg aku lagi..




First time pegi One Utama..

oh ini lagi lame.. sepatutnya tidak perlu dinyatakan di khalayak ramai.. well aku penaiki LRT n MONOREL yg setia.. so what would u expect?? nak pi sana mesti kene pakai keta unless kalau bapak aku bagi Myvi segedebuk boleh r aku pi sana ari-ari... hehe..
besaq gak OU ek, sakit kaki eden jalan-jalan td.. tu pun tak pusing abeh.. da macam rusa masuk KL aku terxited lebih sambil amik banyak gambar dari kamera abg.. haha



sebenarnya amek ja gambo dari kamera abang cuma malas nak upload sbb memory card reader sudah lari jauh2 n aku sedang menggunakan PC bukan lappy.. kesimpulannya nengok gambo ni je la..




One Utama view (sebijik cam aku amik gamba td)



nandos chisken! aku nye ala2 cmni except sideline aku ada
egetable grilled n ayam tui extra hot.







akunye wana biru.. first time tolak merah..
rasa nak nangis wat choice antara merah biru n gold... tsk tsk..





*thanks pak cik google atas peminjaman gambar2 di atas..

2 comments: