Sunday, October 23, 2011

Fear = kaget

AKU GAYAT!




sila klik untuk rasa apa yang aku rasa



ok itu pembukaan cerita aku.. mungkin sesuai digantikan 'pembukaan' dengan 'mukadimah'..
ke sama ja?? ahh bukan itu yang aku nak bangkitkan isu skang ni..
sekarang ini..


kenapa aku setuju nak main SKYTREX?? EXTREME CHALLENGE terus... thanks to suryani aka buryani aka jaga ko nanti aku carik water challenge yang super extreme aku heret ko..!
hari nak main sabtu ni.. so aku kene fit sebelum hari sabtu r...?


cuba bagi explanation sikit macam mana aku nak panjat tangga tu sedangkan tangga kat pokok bt ekspo aku naik masa pesta konvo aritu pun dah menjerit bagai nak turun... oohh~~ -___-''
ye aku gayat.. malah terlebih gayat sehinggakan suh naik atas meja pun aku takut..
tapi gayat2 aku, aku suka cabar diri.. pastu menyesal.. pastu tersekat tak naik2.. pastu dah abes, rasa bangga.. pastu bila nak naik cabaran lain still terketar lutut.. kesudahan gayat aku masih ada.



Skytrex ni main dari 1 pokok ke 1 pokok yang lain dan setiap kali nak ke pokok yg lain tu ada la caranya.. antaranya jalan kat atas tali ja.. jalan kat bamboo.. flying fox.. nak tgk gambar ke sini ye.. or yang ni.. tapi dah nama pun 'sky' sah2 r tinggi-tinggi tempat die... aku tak kesah sangat yang lain *tipu* sbb dah mmg ada kat atas tapi beginning ja dah kene naik tangga tggi tu..
piki tangga tu ja pun dah wat perut aku seperti ada rama-rama sedang girang menari..
camna??



nasib r korunk aku tersekat nanti suma kene tggu! wajib!




ok skang nak tgk youtube macamana nak kuatkan tangan untuk angkut badan yang comel ni...
oh sebelum tu pi dapur kali ke 9 jap r..
nadia! esok sile jogging!




*ani cakap nak rakam aku jerit... oohh tiiddaakk~~~

No comments: