Thursday, January 5, 2012

salah duga kebaikannya




di sebabkan mulut aku, semua rahsia pasal dia terkeluar.. mulut tempayan betul *tepuktepukmulut.

Dah kalau bercerita kat sorunk ni, sorunk lagi nak dgr then sorunk lagi touching sbb yg lain tau dia tak tau so aku da macam cite kat suma geng pun ada.. -___-''
rasa cam nyesal pun ada... kalau aku tak cita kat orang takde la aku malu gila kan.. atleast kalau tau sorunk, malu sorunk, sedih sorunk..


dan bila jumpa dia, semua pun nak senyum dengan senyuman yang aku rasa nak cubit sekor-sekor.. ada lagi siap buat 'ececececece...' lebih teruk lagi yang nak 'terbersin'.. oohhh~~~ memang dulu aku suka gak la kalau di bahan camtu.. *losergile tapi skang aku rasa macam tak payah la buat camtu.. sebab aku sakit di dalam sebenarnya.. aku rasa memang aku yang perasan sebelum ni.. padahal aku rasa dia layan aku sama ja macam dia layan orang lain.. tu la susahnya kalau cepat perasan ni.. haisshh.. and now aku nak kuar dari suma ni.. aku tau dia bukan ada hati sama macam hati aku kat dia.. aku dah tanak ikut flow dah.. tapi kuat kah aku? sedangkan tgk dia on9 awak bukan nak off9 padahal awak tau akan berchat dengan dia.. jadi apa guna kata nak stop suma ni..



apa aku merepek ni syetaaaannnn.....




yang pasti.. tolong lah stop buat senyuman, ececece, 'bersin' bagai bila aku berjumpa or terjumpa dgn dia, ye kawan-kawan.. lagi cepat hati ni lupa lagi cepat tenang diri aku..





*haishh nape background tetiba lagu sedih ni??





No comments: