Wednesday, May 2, 2012

@___@



kan best kalau FYP boleh tulis apa sahaja macam aku merepek di twiter dan merapu di blog sendiri. Nescaya kerja FYP aku itu akan berjela-jela panjangnya dan akan siap sebelum tarikh sepatutnya. tapi memang suma tu angan-angan la.. aku tak tau nape yang aku stress sangat-sangat pasai FYP ni.. orang lain pun stress tapi aku rasa melampau gak stress aku. ke sebab dapat supervisor very very particular camtu? lepas jumpa comfirm down. or aku yang memang letakkan kewajipan perasaan itu? rasa nak drop tapi kalau drop memang tak graduate lah aku kan.. jeles tau i tengok friends yang supervisor mereka like soo tak kesah and like takde pun nak reject-reject.


mari merungut Malaysia...


beginilah hidup student yang nak grade, harap aku dapat bertahan.. makan dah tak jaga. senam pun kadang-kadang. tapi sempat lagi ada yang cakap dah kurus.. heheh. lagipun tak manis la hidup tanpa stress (bak kata ustazah Nik).. taklah suma benda nak stress ja.. so dah hilangkan stress dengan pergi dinner MAPURA, dinner MANJA. oh well selain dapat makan, hilangkan stress dengan ber dress up juga.. walaupun tak pandai.. hewhewhew. dan terdekat ni nak hilangkan stress dengan event sedetik lebih! jadi marilah kita berstress dulu kerna supervisor mahu jumpa lagi jumaat ni dan jumaat ni jugak lah aku tets marketing (which tak baca pape lagi) dan khamis malam ada teater 10 minit. *pengsan






1 comment:

nano said...

untunglah dah kurus... sob sob. rasa cam naik balik je aku ni =..=