Tuesday, March 9, 2010

9.March.2010

go nadia go nadia its ur birthday.. uh.. ur birthday..


-petikan lagu dari 50 cent-




say wut?? its ma birthday!!!


sambutan kali ini sgt la tdk disangka2... tak sangka rakan2ku pandai berlakon gamaknya.. klu ada award, blh aku bg nama diorang utk dicalonkan especially za n oyo!!
nyway tak sangka korunk wat surprise cmtu sekali!!!
terharu sgt!!!








cite die bermula pabila:




kul 11.50 mlm.. *treeet.. treeet* hp merahku berbunyi.. skrin menyatakan bahawa lembaga yg menelefonku adalah kemba...

"pehal lak mamat ni nak ngan aku memalam buta ni??' hatiku berbicara... (novel sial)

then aku pn angkat... so kemba suro trun ada meeting pe ntah n soh ajak suma geng aku sekali..
like wth?? memalam buta pn ada meeting ka?? hati da rasa tak sedap.. bdan da malas nk gerak..
so, kol la semua kengkawan ni..



hikmah: la.. malas r nk trun.. keje byk!!
za: aahhh.. aku byk keje r.. ngan etnik lg ni.. esk kene anta kot... papehal ko roger aku pe yg kene wat..
oyo: weh, die nk pe?? slide show aku tak siap ag ni.. ko trun je r..




begitulah kenyataan depa suma.. dengan tawar hati aku pn trun la sorang2.. dari jauh da nmpak jen, kemba n qiah.. ok.. dtg.. duduk.. sembang..
'emmm.. ni nk meeting ke nk sembang ni?? aku da r byk keje.. dgn nk test ag..' keluhku lg dlm hati..
tgh2 sembang aku dpt rasakan ada yg tak kene di belakangku...




AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... PUFF!!! segenggam tepung masuk dlm mulut ku(thanks ani) then serangan bertubi2 pn berlaku dimana perang tepung bermula dan aku sbagai mangsa terpaksa mengalah..(dah aku takde tepung.. blh r)






then mereka menyanyi reramai!!! sungguhku tak sangka suma geng aku complete trun!!!!
terharu sgt.. nk ngis tp nk bkk mata pn takleh sbb berat ngan tepung ni..
lg2 bila nmpak kek chocolate indulgence, secret receipt!!!
wa!! da lama gile tak mkn kek S.R!!!!
sayang korunk!!!!








tgh2 makan n sembang2.... ketepek!!! 2 tangan besar full of chocolate krim terlekat di mata, idung, n pipiku!! kurengnye jen ngan kemba!!!!!
pelagi, pecut r kejar diorang!! *buukk!!* tetiba aku terjatuh.. mcm nangka busuk do... malu gile!! aiseh.. belum sempat aku duduk ke tempak asal *pek!!* mar sumbat idung aku ngan kek!!
apa korunk ingat muka aku tempat cop sirim ke?? sampai lubang idung pn nk main..
maen kasar ni kak..







begitulah sedikit sebanyak surprise mereka mlm tu... selebihnye kami bahagia bersembang, bergelak ketawa smpai tak ingat da kul 1 lbh!!! sebaek takde org jerit soh tdo!! haha












thanks to za, oyo, ainur, mardya, ain, ain nash, qilah, lya, ani, kemah, mija, jen, lut, kemba n fareez, along n qiah sbb menceriakn pgku itu!!!
















*esok pg bangun tgk kakiku sebelah bengkak akibat kejadian jatuh tu... =_='











muka tak sabar makan kek


jen n kemba.. thanks bros





potong kek



suma ada!!! :)





balik ni kene berus baju guna berus dawai

6 comments:

Syida Shu said...

selamat hari jadi nadia ! :D

cemburu tak dapat join . huu

that's me said...

thanks.. aku pn taktau depa nk wat surprise.. klu tak aku jemput 1 kolej ni trun.. ahaks..

liayaya said...

kalo jemput 1 kolej turun y len sile la anda sponsor...haha..

that's me said...

ahaha.. lek r.. duet ko an byk..

Pa'im said...

salam, nadia...
hepy bezday...

that's me said...

ayiem!!! lama tak dgr cite!!!