Monday, March 29, 2010

KENEKAN ORG

ellooww....

Blog kali ni khas ditujukan utk SYIDA n RIRI!!!
btw, sory syida aku tak post this pic earlier..
Wat pic?? i'll show u...


nampak tak perbezaanye??



keterangan utk lebih terang lg ttg penjelasan gambar di atas:

sayep blk dari kafe then nmpak syida di pondok ijau.. then syida panggil.. then sayep nmpak riri n shark pn ada (bkn jaws ye.. in case klu ko bc ni jaws).. so tanpa melengahkan masa sayep berlari2 keayuan sbb pakai baju kurung time tu..

so.. da duduk, kami pn terus sembang.. dan sembang.. dan sembang..
ha! baru sedar riri tgh pnteng kelas rupenye, alasannye...

' aku baru sedar aku ada kelas. time tu kul 2.30 n kelas aku kul 3. so ponteng r'
cet! apa punye alasan =_=''

so syida pn sambung dgn wat lawak kebengongan die...
tetiba riri amek tin n kemekkn dgn sekali genggam!!!
percaya tak??
percaya tak??
syida tak moh kalah dgn mengemekkan air kotak dgn 2 kali genggaman....!
percaya tak??
percaya tak??
tetiba en.Fuad dtg.. kami pn smbung sembang sampaila ujan!!!

then kami balik..
n dijadikan cite sayep pn tak gi kelas disebbkn kelembapan bas tu berjalan!!!!!
bakar bas tu bakar!!!
sbb die aku ponteng..
AMARAN: sayep dak skema... -_-'

then terjumpa syida lg kt kafe ptg tu.. then mengadu kt syida yg sayep tak gi kelas..
rupenye syida pn tak gi!!! hahahahaha..
suma sbb aura riri!! haha..





gambar di atas adalh riri..
oit bkn yg pompuan!! tp yg laki tu..
hahahahhaha..
die bkn la AWWWW malah die sgt tuff.. (pemain ragbi tu!!)
tp nama mnja die yg kami letak adlah RIRI!!
kenape??
nama die adalah..

jen(nama blok) =azamri (nama betul) =zaza(tak sedap) =riri (yay!)





* da lmbat nk gi kelas!!! tak pasal2 ponteng lg kang!!

1 comment:

Syida Shu said...

haha baru sempat nak terjah . tak sangka kuat kan aku ? hoho