Sunday, March 7, 2010

kecelaruan identiti




currenttly cmni la bilik aku bersepah.. lepas tgk gambar2 di atas mesti korunk pk:
-pemalas gile ank dara ni...
-perh!!! truk do...
-ni takleh jd menantu mak cik ni.. (mak cik bc blog sy??)



sebenarnya aku bkan cmtu.. aku pembersih orgnye....
....................................................
....bersih r jgk.. erk??...
haha..
cmni lah aku bla assign belambak+3 test akn dtg+interview tak siap+arjd nnti aku tak dpt balik umah...
haisshh..ishk.. mk kt tak elok merungut...



tetiba sy tak nk wat blog panjang2 blh??
arini je r................................ kot.....
(nape sy byk maen ngan noktah ni???)




besday nk dekat... nk sambut ngan geng tak balik umah lak..
alamatnye sambut je r kt u ni...
best gak merasa smbut di alam lain ni..
hahahaha..




so kengkawan.. sy nk hadiah BESAR punye!!!!
ehem... nk laki dari sarawak 1 blh???







p/s: tgh belaja bahasa sarawak... did anyone know where could i find sarawak's language class??
anyone???

No comments: