Tuesday, June 26, 2012

The N's Bros..



Abang dah nak tunang nanti kawen pastu duk umah baru..
Adik akan daftar ke kolej MMU then akan duk asrama..
pasni sapa lagi nak tinggalkan aku?? ha! cakap!





okay nadia, drama sangaaat..



tapi tula.. nanti bila suma takde kat umah aku nak gaduh dengan sapa..? selalu pukul-pukul manja dengan adek sebab dah tengah hari pun liat lagi nak bangun.. dengan abang jarang gurau tapi kalau dah kami bertiga bersatu ibu hanya mampu duk atas sofa layan tibi sambil geleng kepala.. hewhew.. siapa tak sayang adek beradik sendiri kan.. lagi-lagi kami ni bertiga ja.. tapi disebabkan kami mempunyai ego yang tinggi masing-masing namoh cakap yang masing-masing rindu masing-masing.. time matrik dulu-dulu pi curi bantal smiley kesayangan abang sebab nak peluk bantal tu tiap-tiap malam sebelum tido.. pastu selalu mesej abang sebab takut hidup sorang-sorang di matrik. abang la banyak layan adek dia ni sampai sudah.. meooww. ayah pernah cakap ada satu masa tu adek selalu tido bilik aku time aku kat matrik.. sweet kan? and ibu jugak pernah cakap abang bebel sorang-sorang sebab aku tak bagitau yang aku tak cukup duit kat upm ni.. *melt dengan kerisauan abang.. ada satu masa tu aku gaduh betul dengan adik dan aku sangat terasa dan balik ke matrik dengan hati yang duka. tiba-tiba beberapa hari lepas tu tersenyum terharu adik bagi mesej mintak maaf. *nanges*

aku tak pasti dengan orang lain.. tetapi disebabkan kami ni berjauhan, kami jadi makin rapat.. Bila balik memang rutin harian akan sakat sesama sendiri.. kadang-kadang tu cuba jadi serius nasihat adek.. then adek terus buat muka toya dan jerit "pondan pondan pondan". bermulalah adegan kejar mengejar kat rumah kechil ini.. pffftt.. apa-apa pun aku tau di hati mereka ada aku dan dalam hati aku sentiasa ada tempat special to my dearest bros..




muka bajet gedik..




muka tak cukup umur.. padan muka sapa suh deactivate fesbuk!




eh?
















No comments: