Tuesday, June 12, 2012

penghujung study week




esok bakal bermula my first day of exam.. jadi mari kita imbas semula apa yang aku dah wat for the whole study week.

Rasanya boleh tuka la study week tu kepada esaimen week kerana baru semalam aku habes buat esaimen and belum mulakan study satu apa lagi.. hoyeah.. mari joget-joget. tapi dalam takde masa nak study sempat lagi naik broga kul 5 pagi. eh eh rhyme sangat~~~ =__=''. so last minit jah ajak naik broga kul 5 dan bila diri rasa nak bebas mula la nak feel natural alam sekitar. oleh itu tak dapat masuk hutan, broga pun jadi.. jadi teruslah mengajak maria dan rupanya yani, alie, chetah n cik qie pun ada sekali.. walaupun baru kenal korunk (gile kentang dah sem 6 baru kenal dak satu batch!) korunk sangat lawak dan suka nyakat ek.. blushing mak tauuu..

papepun tunggu dak laki pepagi kul 5 tu cam tunggu retis nak perform. lambatnya Nauzubillah.. aku syak depa pakai eye shadow buat smokey eyes tak pun sebok pakai blusher. papepun selamat la sampai broga walaupun maria terlajak lampu merah.. dan tak sangka aku sampai puncak keempat sebabnya dah lemau habes akibat tak tido siapkan esaimen lalu terus ke broga. tapi time balik aku dan maria tido seperti tiada hari esok. sebaik tak dengkur ja..

oh kat atas tu aktiviti biasa. bergambar. tapi tanak masuk gambar kat sini nanti nano cakap 'sudah sudah la'... haha. ok bukan. malas nak upload.

conclusion nye selain buat esaimen saya pi broga untuk study week ni. wish me luck untuk final okayh!




*stalker pepagi buta terbaek oooo





2 comments:

nano said...

sudahlahhhh! haha

then your title should be something to do with broga la bukan study week. wekkkk =P

that's me said...

kire time study week la tuuu