Wednesday, December 14, 2011

bercampur baur






Sepatutnya aku nak post rasa gembira..
gembira sebab bermesejan...
gembira sebab berkomenan..
gembira sebab terjumpaan..


tapi... diesabkan tangguh nak post (atas dasar kene edit report last minit)
aku didatangi dengan berita serba salah dan sedih..


aku tak bermaksud nak cemburukan sapa-sapa..
nak sakitkan hati sapa-sapa..
maaflah andai aku terbuat begitu..
mungkin bukan dengan aku, kau cemburu.. tapi aku tak tau kenapa hati aku kuat menyatakan macam tu..
sekali lagi.. maaf.


sedih..
sebab aku tak ada bersama famili bila banjir tadi.. tidaklah teruk mana tapi setidak-tidaknya aku nak tengok dengan mata sendiri yang famili aku selamat..


sedih juga.. sebab aku tersangat rindukan kawan @ teman baik @ jiran baik..
Siti Aminah..
aku sangat perlukan kau malam ni..
terasa nak start enjin keta dan gerak ke rumah kau..
terasa nak bercakap luahkan segalanya tanpa henti depan kau..
kerna aku tau kau setia ja mendengar celoteh aku terhadap semua perkara..
kawan.. crush.. sayang.. geram.. sedih.. suka.. agama.. dosa.. pahala...



dan buat sekian kalinya aku menangis semahu-mahunya di hadapan laptop ini..





No comments: