Friday, December 16, 2011

Diam, lone ranger lagi senang.



Aku memang sengaja jauhkan diri dari kau. Aku tak taulah kalau ini cara yang betul. seperti lari dari masalah kan? mungkin.. tetapi aku sebenarnya menahan diri dari tidak marah-marah depan kau hanya sebab aku terasa dengan setiap perkataan yang keluar dari mulut kau. bila aku pandang muka kau, aku seperti teringat suma kata-kata tu dan seterusnya marah la yang akan disalurkan ke minda aku..


Mungkin kau tak tau yang aku terasa sebab lumrah kau cakap lepas macam tu.. aku boleh tahan tapi kesabaran manusia memang ada batasnya.. dan sejak akhir-akhir ni aku sangat annoy dengan perangai kau.. Pasal kereta pun jadi isu.. sebab tu la aku tekad nak beli beskal.. lone ranger lagi senang otak.. dan banyak lagi sebab lain.. jadi better la aku jauh kan diri supaya aku tidak buat muka..


aku bukanlah jenis orang yang membalas setiap perkataan perli orang ni termasuk kau.. aku takut apa yang keluar dari mulut aku lain jadinya.. maklumlah, aku juga lemah dengan kemarahan aku sendiri.. aku hanya tunjukkan dari segi body language ja.. kau tak paham? takpe la.. so, lebih baik aku jauhkan diri..


mungkin kau tidak perasan.. mungkin aku penting kan diri.. tapi ini memang cara aku untuk tidak lagi terasa dan marah dengan sikap kau.. sesungguhnya banyak lagi bende aku nak piki..


seperti lari dari masalah kan? hmmm...

No comments: