Friday, December 30, 2011

Lelaki itu..




memang dia beri respon yang bagus..
kadang-kadang aku pun takleh nak tafsir respon tu sebagai apa..
penah nak avoid dia, dah avoid pun.. sebab aku rasa hati dia seperti tak sama rasa dengan hati aku.
yalah.. hati dia bukan aku pegang. aku keliru.
Tapi selalu jugak lah berdoa kalau betul dialah orangnya.. ^_^
hari ini. memang hari ini, darah aku menyirap ke muka tahan malu atau tahan gembira pun aku tak pasti.. yang pasti sengih kambing ni tak berenti-renti.. *blush
tak sangka dia akan tukar..
dan apakah maknanya tu? aku tau mungkin saja dia tukar atas dasar suka-suka. boleh jadi.
ntahlah.. aku lembap kah? ke dia yang lembap? atau sama-sama lembap? -_-''
yang pasti.. aku masih keliru.






camne nak beza antara suka-suka dan cinta?







No comments: